Modul de agricultură

Dyntell.P@rtner ERP este mai mult decât un sistem pentru sprijinirea activităților agricole. Posibilitățile de utilizare a celor mai multe software-uri agricole se epuizează cu evidența funciară și cu evidența contractelor, respectiv a diferitelor costuri de muncă a terenurilor.

Adevărata valoare a sistemului nostru  (în afară de funcțiile menționate mai sus) este, că se pezintă integral două modele agricole: ERP-ul și cel profesional. Dacă doriți să vă acoperiți procesele firmei sau a grupei de firme cu un sistem de management complet, nu trebuie să cheltuiți averi uriașe pentru integrarea a mai multor sisteme.

Dyntell.P@rtner ERP-ul este un sistem integrat de management, în care sunt incluse simultan și integrat module de contabilitate, finanțe, active, sisteme de informații pentru management (și multe altele). Sistemul este capabil să unească mai multe grupuri de companii și în cadrul activităților agricole.

Fără necesitatea integralității, vă prezentăm câteva funcții din modulul nostru agricol:

  • Producția vegetală
    • jurnal de gestiune sau evidența catalogului
    • jurnal de operațiuni
    • jurnal de pulverizare
    • jurnal de fertilizare
    • consum de motorină
    • inventar agricol
    • planificarea, controlul și analiza eficienței a proceselor de producție
  • Procesul de creștere a animalelor: sprijin și urmărire

Utilizarea sistemului de la mai multe sedii secundare, de către mai multe firme

Cu ajutorul soluţiei noastre pot fi vizualizate sau analizate datele sediilor secundare localizate oriunde în ţară sau străinătate. Datele sunt introduse în sistem în timp real, astfel că rezultatele grupelor de firme pot fi vizualizate la nivel de sediu secundar, regiune sau în mod consolidat.

Pentru a uşura mişcările facturilor între firmele afiliate cu ajutorul sistemului nostru facturile trebuie gestionate numai la momentul emiterii lor, iar prin transmiterea acestora, facturile vor fi contabilizate imediat la destinaţie. Cu ajutorul acestei funcţii vă veţi debarasa de o sumedenie de sarcini administrative inutile, respectiv de introducerea manuală a datelor, concentrându-vă astfel pe activitatea efectivă de producţie care aduce profit.

Gestiunea aprovizionărilor, imprimarea evidenţelor

Emiterea manuală dispare, evidenţa şi opţiunea de căutare a achiziţiilor accelerează procesul administraţiei. Cu ajutorul sistemului aveţi posibilitatea editării unor situaţii, mişcările din trecut devin uşor de urmărit, eventualele cazuri mai problematice devin uşor de gestionat. Cu această soluţie poate fi accelerat şi transferul mărfurilor.

Gestiunea contractelor, documentelor

Gestiunea, înregistrarea, căutarea contractelor şi a altor documente importante accelerează procesele, funcţionarea şi firma în sine devin astfel mai transparente. Prin urmărirea documentelor introduse în sistem veţi vedea mereu cine a fost utilizatorul care a accesat un anumit document, respectiv când a făcut acest lucru, dacă au fost făcute copii, dacă acestea au fost imprimate, respectiv dacă există şi alte versiuni ale documentului. Documentele înregistrate sunt uşor de accesat din oricare modul al sistemului, nu e nevoie de un server separat pentru acest scop.

Întocmirea situaţiilor, interogărilor

Informaţiile aferente activităţii pot fi interogate după plac din sistem, chiar şi pe smartphone, ca de exemplu gestiunea costurilor de transport şi descărcare, iar cu soluţia pentru optimizarea costurilor suplimentare apărute cu ocazia recoltării culturilor puteţi urmări modificările costurilor cu ajutorul unor grafice. Pe lângă acestea, puteţi vizualiza datele operative zilnice din orice domeniu al activităţii. Cu ajutorul evidenţei arendelor veţi putea interveni în timp util pentru a modifica uneori clauzele contractuale. Sistemul vă avertizează înaintea termenelor limită, a datelor scadente şi gestionează totodată arendele sau alte tipuri de costuri.

Gestiunea stocurilor, depozitarea

Puteţi gestiona un număr nelimitat de depozite, la mai multe puncte de lucru, chiar şi în străinătate. Sistemul gestionează vânzările pe bază de comision, valoarea şi cantităţile ambalajelor. Prin setarea unei structuri adecvate a documentelor procesul depozitării poate fi accelerat şi veţi dispune de mult mai multe informaţii despre stoc.

Evidenţa stocurilor este conectată la celelalte module ERP (contabilitate, webshop, financiar, vânzări, sistemul mobil PDA, etc.), astfel încât indiferent de locaţie, fiecare departament va vizualiza în timp real informaţiile necesare.

Am făcut upgrade la regulamentul de gestionare cookie-uri la sistemerp.ro. Utilizăm cookie-uri pentru o experienţă ridicată de utilizator, pentru afişarea personalizată a reclamelor şi pentru colectarea de date statistice. Apăsând butonul de acceptare permiteţi utilizarea cookie-urilor. În cazul în care nu doriţi să aprobaţi cookie-urile, aici găsiţi ajutor pentru setări.