Sistem propriu

Sistemul Dyntell.P@rtner ERP este întreţinut de cei aproape 80 de angajaţi ai firmei noastre, astfel încât putem reacţiona repede şi eficient la orice provocare legată de software, oferind sprijin telefonic, prin e-mail sau personal, în limba română, engleză sau maghiară.

Politica de licenţă şi suport a fost creată într-un mod flexibil, adaptându-se la cerinţele firmelor care operează în România.

În centrul filosofiei de creare stă flexibilitatea şi utilitatea, pentru ca clienţii noştri să se poată concentra asupra activităţii de bază, oferindu-le în mod continuu sprijin din culise.

Venim în ajutorul clienţilor noştri cu aproape 40 de module, 3000 de funcţii şi aproape un miliard de opţiuni de setare.

Sistemul Dyntell.P@rtner ERP acoperă 80-95% din procesele caracteristice diferitelor ramuri industriale, fără a mai fi nevoie de adaptări individuale.

Nu e nevoie de dezvoltări scumpe dacă pe parcursul analizei proceselor şi a definitivării planului de sistem găsim procesele şi funcţiile adecvate din milioanele de opţiuni de setare.

Siguranţa şi stabilitatea sistemului sunt menţinute şi în cazul actualizărilor şi al dezvoltărilor proprii. Datorită caracterului modular dezvoltarea unui modul existent sau a unui modul nou nu influenţează în mod direct celelalte module conexe, astfel încât activitatea de bază se poate desfăşura fără probleme şi în faza de testare.

Integrare

În multitudinea sistemelor de management, soluţia noastră ERP a fost dezvoltată în aşa fel încât unele module să poată fi integrate chiar şi separat în alte sisteme ERP. Bine-nţeles şi în asemenea cazuri clienţii noştri vor primi sprijinul necesar pentru desfăşurarea proceselor. Atunci când 1-2 module au lipsuri, însă sistemul ERP deja implementat funcţionează bine, nu trebuie schimbat întregul sistem, lucru extrem de costisitor şi care pate prejudicia organizarea.

Pe lângă acest lucru, datele utilajelor, instrumentelor folosite în timpul producţiei pot fi introduse în sistemul ERP, putându-se urmări astfel procesele de fabricaţie şi online.

Acces web, aplicaţii

O solicitare frecventă a managerilor ocupaţi este asigurarea accesului la unele elemente ale sistemului, de oriunde, din browser. Pentru a veni în întâmpinarea acestor cerinţe unele elemente ale ERP sunt accesibile şi din browser sau pe aplicaţii mobile. Putem asigura oricare element al sistemului nostru Dyntell.P@rtner ERP pe aplicaţii mobile sau cu acces web.

Creanţe, CRM, date estimative şi efective, urmărirea producţiei, situaţii manageriale, sistemul reprezentanţilor zonali, datele registrului contabil, etc. Esenţa dezvoltării este de a face accesibile datele bazelor de date existente, utilizatorul putând citi, edita, face adăugări pe baza autorizărilor sale, astfel încât firma devine mobilă, datele sunt mai uşor de accesat la anumite posturi, menţinându-se totodată sistemul închis, iar mişcările, activităţile utilizatorilor sunt urmărie în mod continuu.

Uşor de învăţat

Două din principiile de bază ale dezvoltării sunt experienţa utilizatorului şi facilitatea gestionării. Angajaţii care până acum au folosit măcar tabele Excel vor putea folosi cu uşurinţă software-ul. Mediul virtual în care lucrează utilizatorul este compus din elemente care reapar în proporţie de 80%, utilizatorii nefiind nevoiţi să înveţe tipuri de afişaje sau module. Structura afişajului are o logică perfect coerentă şi poate fi învăţată cu uşurinţă şi de cei care nu trăiesc în lumea IT. La cerere putem edita suprafeţe simplificate, cu numai 1-2 câmpuri şi câteva taste de funcţii, pentru ca angajatul să se poată concentra exclusiv asupra muncii efective.

Suprafeţele manageriale pot fi accesate sub formă de grafice, tabele sau pe instrumente mobile, devenind astfel transparente, primind numai informaţiile esenţiale. Aceste situaţii pot fi salvate, sau în cazul setărilor ciclice sistemul le va trimite în mod automat, prin e-mail, pe baza unui şablon, astfel încât acest proces nu foloseşte din capacităţile personalului.

Experiența a 300.000 ore de dezvoltare, 250 proiecte

Suntem o firmă transparentă cu o experienţă de 13 ani, dezvoltarea continuă a Dyntell.P@rtner ERP este sprijinită de o activitate tot mai intensă şi un cadru internaţional. Datorită experienţei proiectelor noastre române, maghiare şi americane sistemul nostru vă poate oferi tocmai ceea ce aveţi nevoie. 95% din dezvoltările efectuate sunt incluse în sistemul comun, astfel încât chiar şi experienţa ERP dobândită în SUA poate contribui la consolidarea afacerii Dvs.

Suntem parteneri în toate proiectele raţionale care contribuie la progresul afacerii Dvs. şi vă oferim sprijin 100% în domeniul profesional, financiar sau orice alt domeniu.

O echipă de 80 persoane, compusă din consultanţi, personal support, dezvoltatori şi personal admin garantează că nu vă veţi simţi niciodată singur în timpul utilizării sistemului, nici după faza de introducere. După lansare vă asigurăm audit gratuit verificând astfel atingerea obiectivelor propuse cu ocazia introducerii sistemului, respectiv explorând şi noi direcţii de dezvoltare.

Am făcut upgrade la regulamentul de gestionare cookie-uri la sistemerp.ro. Utilizăm cookie-uri pentru o experienţă ridicată de utilizator, pentru afişarea personalizată a reclamelor şi pentru colectarea de date statistice. Apăsând butonul de acceptare permiteţi utilizarea cookie-urilor. În cazul în care nu doriţi să aprobaţi cookie-urile, aici găsiţi ajutor pentru setări.