Dyntell.BI - Soluţie pentru inteligenţa în afaceri

Soluția noastră de BI este un software de încredere și actual, care prin informații ușor accesibile ajută conducătorii, profesioniștii din domeniul afacerilor în procesul de luare a deciziilor, ca să fie cât mai rapide și eficiente, astfel în fiecare zi ridicând nivelul conducerii.

Faceți cunoștință cu soluțiile noastre de BI în detaliu: Descărcarea descrierii sistemului  Descărcarea descrierii sistemului

Independenţa sistemului ERP şi independenţa de platformă

În spiritul aşteptărilor din epoca modernă sistemul Dyntell.BI a fost creat în mod independent de sistemul ERP. Fie vorba de orice sistem ERP care operează cu orice fel de bază de date, sau de sistemele de tip insulă aferente, soluţia noastră BI este capabilă să colecteze informaţiile prelucrate de către sistem, mai apoi în urma unei parametrizări adecvate poate începe munca efectivă cu datele obţinute. Condiţia acestei soluţii este ca Dyntell.BI să aibă acces la bazele de date din sistemul ERP existent.

Soluţia noastră poate fi utilizată în mediu server-client, browser web sau pe smartphone, ca aplicaţie nativă pentru iOS şi Android.

Diagnostizare

Fiecare afacere se găseşte într-o anumită fază şi se îndreaptă într-o anumită direcţie. Determinarea exactă a acestui stadiu nu este uşoară dacă avem la dispoziţie exclusiv datele contabile. Soluţia BI oferă posibilitatea comparării unor date din trecut, din domeniul financiar, management, marketing, vânzări sau chiar HR, care oferă o imagine exactă a funcţionării de până acum. Sistemul în sine nu asigură răspuns la această întrebare, însă pentru un profesionist sistemul oferă un instrument la fel de util şi sigur ca briceagul elveţian, atunci când se analizează perioadele trecute şi eficienţa acestora.

Monitorizare

Decizionarea în prezent este facilitată în mare măsură de monitorizarea în timp real. Această moniztorizare poate fi focusată pe oricare activitate a firmei, de unde sunt primite continuu date, fie vorba de producţie, reţeaua de magazine, achiziţionări, etc. Pe o suprafaţă dashboard managerii diferitelor departamente sau directorul executiv pot vedea cu exactitate evoluţia consumului de materiale, schimbările imediate ale raportului produs finit/rebut, ş.a. O caracteristică importantă a soluţiei de monitorizare este faptul că este accesibilă şi online, de pe tabletă, smartphone, astfel veţi putea vizualiza de oriunde şi oricând operaţiunile care tocmai se desfăşoară în cadrul firmei.

Analizare

Fără o analiză adecvată, datele sunt simple cifre. Suprafeţele Dyntell.BI oferă specialiştilor din domeniul financiar posibilitatea analizării exacte şi sigure a datelor, pentru a putea trage concluzii adecvate şi lua decizii benefice.

Tabelele de analiză pot fi salvate şi actualizate, pentru a nu reîncepe de fiecare dată operaţiunile folosite des. Tabelele pot fi copiate întocmind astfel mai multe versiuni ale unei analize, luând în calcul concomitent setările diferitelor parametri.

Prognostizări

Datorită funcţiilor de mai sus managerii vor putea „vedea în viitor”, chiar şi simultan mai multe versiuni ale acestuia. Înaintea unei decizii importante un manager trebuie să analizeze întotdeaua eventualele posibilităţi. Instrumentele Dyntell.BI fac posibilă testarea acestor posibilităţi, setarea unor demo-uri în sistem, pregătindu-se astfel pentru eventualele schimbări economice, ca de ex. majorarea preţurilor materiilor prime, utilizarea soluţiilor de factoring, pierderea unui client semnificativ, stricarea unui utilaj important, etc. Sistemul prelucrează aceste date, mai apoi le retransmite utilizatorului pentru a fi analizate. Este foarte important şi indispensabil ca în sistemul ERP în care operează Dyntell.BI datele şi documentele să fie încărcate în proporţie de 100% cu mare stricteţe.

CONFERINȚĂ: Optimalizarea deciziilor manageriale cu soluția Business Intelligence pentru IMM-uri

Vi se par cunoscute următoarele probleme?

  • Organizaţia este prea mare, şi sunt nesigur din cauza că nu o pot vedea clar şi limpede
  • Necesită prea mult timp colectarea datelor din sistemele noastre dezorganizate şi din excel-uri
  • Conducătorii noştri se ocupă cu administraţie, nu şi cu creşterea, generarea valorilor
  • Datele de contabilitate nu sunt actuale, contabilul face contabilizări numai la TVA, iar eu aş dori să văd numerele financiare exact la timp/ minut
  • Dezvoltarea, respectiv controlul sistemelor de bonus-uri a colegilor nu este consecvent, este greu de măsurat, evaluat
  • Este imposibil planificarea exactă, punctuală a rentabilităţilor proiectelor
  • Sunt prea multe tabele excel, şi dacă acolo se pierde sau se strică ceva, este greu de recuperat
  • Aş dori să găsesc evenimentele importante şi să analizez De ce?-urile, să observ lucrurile la ce putem aştepta în viitor şi să fac planificări

Pentru confirmarea participării, vă rugăm să vă înregistrați mai jos, completănd cu datele dvs.

*
*
*
*

Notă:
Sistemul actual de gestiune nu trebuie schimbat, fiindcă sistemul nostru poate fi conectat la oricare software (Winmentor, Saga, SAP, Oracle, Microsoft, etc), tabel de excel sau bază de date web şi poate să afişeze informaţiile prezentate în acestea la un singur loc, iar utilizarea programului este uşor de  stăpânit.

Vă oferim o soluţie uşoară, care vă oferă răspunsuri la întrebările cele mai importante de afacere:

  • unde se pierd euro-urile în organizaţie
  • ce marjă comercială avem pe articole
  • ce profituri se generează la fiecare nivel de semifabricate în procesul de producţie
  • care este situaţia disciplinei administraţiilor, unde apar greşeli de administrație
  • existenţa unor anomalii în organizație şi abordarea/manevrarea acestor
  • avertizări la avizele de însoțire a mărfii nefacturate, după o anumită perioadă de timp
  • avertizare dacă cash-flow-ul din viitor ar putea scădea sub valoarea dată din cauza comenzilor şi datelor facturilor

 

Am făcut upgrade la regulamentul de gestionare cookie-uri la sistemerp.ro. Utilizăm cookie-uri pentru o experienţă ridicată de utilizator, pentru afişarea personalizată a reclamelor şi pentru colectarea de date statistice. Apăsând butonul de acceptare permiteţi utilizarea cookie-urilor. În cazul în care nu doriţi să aprobaţi cookie-urile, aici găsiţi ajutor pentru setări.